Nie ma sukcesu bez odpowiedniej reklamy. W dobie mnogości ofert i super propozycji bez dobrej reklamy nie ma szans na dotarcie do wymarzonej grupy odbiorców. Myślenie, że bez reklamy dobry produkt sam się obroni, bywa często złudzeniem – nawet mechanizmy takie jak poczta pantoflowa ktoś musi uruchomić. W praktyce firmy, które nie dbają o skuteczne dotarcie do klientów, narażone są na biznesową zgubę. Każda firma powinna mieć logotyp – lepiej nie zabierać się za jego tworzenie samodzielnie, gdyż logo działa na podświadomośc klientów i może ich przyciągać lub odpychać.
Studio graficzne projektujące logo doskonale zna tajniki komponowania logotypów i sprawia, że zapadają one w pamięci klientów i są rozpoznawalne. Źle dobrana reklama generuje szkody. Przykładem jest reklama mleczarni, która na billboardzie zleciła umieszczenie wizerunku pielęgniarki i tekstu „od naszych serów jeszcze nikt nie umarł”. Aby uniknąć takich przedziwnych sytuacji, trzeba sobie odpuścić samodzielne działanie reklamowe. Lepiej jest projektowanie reklamy zlecić specjalistom w tej branży. Studio graficzne i reklamowe podchodzi z ogromną pasją i zaangażowaniem do zleceń swoich klientów.