Wiele firm, w szczególności takich, które zajmują się sprzedażą, postanawia wstawiać zdjęci swoich produktów do internetu, tak aby interesant miał możliwość obejrzenia danej rzeczy przed zakupem. Nie każda firma decyduje się na stronę internetową, która bardzo często przeistacza się w sklep internetowy. Jedną z alternatyw jest prowadzenie Facebooka firmowego. Taki krok pozwala nam, a w szczególności klientowi, na zadanie pytania w łatwy sposób i szybie uzyskanie odpowiedzi. Wiele organizacji działających na terenie miasta Warszawa zajmuje się takim tematem jak obsługa firm na Facebooku. Pozwala to na na podjęcie współpracy z konkretnymi jednostkami, które zajmą się załatwianiem spraw pomiędzy klientem, a firmą.
Podjęcie takiego kroku pozwala nam zaoszczędzić czas, który byśmy musieli sami na to przeznaczyć. Nie zawsze natłok pracy pozwala nam na podjęcie takiej decyzji, a współpraca z kimś z zewnątrz, kto będzie wiedział wszystko na dany temat, usprawni nam działanie i pozwoli na rozwój prowadzonej przez nas działalności gospodarczej. Podjęcie takiego kroku jest też bardzo przyjazne dla klienta, który będzie czuł się komfortowo, że może dostać odpowiedź na męczące go pytanie.